Меню

Статті

Ford Model T та його роль у історії автобудування.

Мабуть, майже кожний бачив таку машину у кіно. Це Ford Model T, який випускався Ford Motor Company з 1908 по 1927 роки. І сьогодні ми розповімо вам, чим цікавий цей автомобіль та його вагомість в історії машин. Найголовніше, Ford T був першим у світі автомобілем, що виходив мільйонними серіями. Генрі Форд, на думку багатьох, «посадив Америку на колеса», зробивши новий легковий автомобіль порівняно доступним для американця середнього класу. Незважаючи на максимально спрощену заради масового виробництва конструкцію, за технічними характеристиками, комфортом та ...
Детальніше

Уолтер Хант та його роль у історії винахідцитва

Сьогодні розповідь буде про винахідника, місцями дивного, Уолтера Ханта.Він народився в 1796 році, ріс разом з 12 своїми братами та сестрами, здобув освіту в місцевій школі Мартинсбург, штат Нью-Йорк. У 21 рік став каменярем і почав працювати на благо громади Луїсвілля, де займалися текстильним виробництвом. Однак швидко з'ясувалося, що його талант істотно ширше — він не одноразово намагався удосконалити процес прядіння, а в 1826 році отримав патент на нову конструкцію прядильної машини, і поїхав в Нью-Йорк шукати гроші на її ...
Детальніше

Що таке вагоноперекидач і навіщо він.

Хто-небудь замислювався про те, як розвантажують вантажні вагони? А чи знали ви про існування вагоноперекидача? Ось вам короткий опис цього маловідомого процесу.Вагоноперекидач - спеціальна споруда для механізованого розвантаження вагонів з насипними і навалювальними вантажами (рудою, вугіллям, зерном).Основні операції, пов'язані з навантаженням, розвантаженням та транспортуванням матеріалів на залізничних станціях і рудних дворах металургійних підприємств, механізовані.Матеріали подаються на розвантажувальну естакаду в саморозвантажних вагонах - хоперах або у вагонах з нерухомими бортами.Хопери розвантажуються шляхом відкриття їх днищ.Для розвантаження вагонів з нерухомими бортами рудні ...
Детальніше

Джон Лоугі Берд та перша механічна телевізійна система.

Чи можемо ми зараз уявити життя без смартфонів чи телевізору? Звичайно, ні. Але ж колись рухома картинка на екрані звучало як "марення божевільного". Ось вам маленька історія про створення такого дива та про його творця.Джон Лоугі Берд той самий шотландський інженер, який здобув популярність за створення першої механічної телевізійної системи.2 жовтня 1925 року у своїй лабораторії Джон Берд досяг успіху в передачі чорно-білого (в градаціях сірого) зображення ляльки черевомовця. Зображення сканувати в 30 ліній по вертикалі, передавалося 5 зображень за ...
Детальніше

Вертоліт Сікорського

Настав час розповісти про винахід одного з найвідоміших українських інженерів минулого сторіччя. Людина, що втілила мрії багатьох вчених, зокрема Леонардо да Вінчі, Ігор Іванович Сікорський — видатний авіаконструктор українського походження. Влітку 1908 року студент Київського політехнічного інституту Сікорський почав працювати над розробкою свого першого гелікоптера. Роботи велися на подвір'ї батьківської садиби та в авіагаражі. Перший пристрій так і не зміг здійнятися в повітря. За рік після візиту в Париж Ігор Сікорський створює свій другий гелікоптер. Однак і він не зміг злетіти ...
Детальніше

Hughes H-4 Hercules – найбільший у світі гідролітак

Hughes H-4 Hercules був добудований у США в 1940-х роках під керівництвом Говарда Хьюза. Кілька цікавих фактів:1. Цей 136-тонний літак, що отримав неофіційне прізвисько Spruce Goose, був у 7 разів більше будь-якого літака, побудованого до нього.Розмах його крила 98 метрів - це більше, ніж в А-380 або Ан-225 «Мрія».Висота літака 24 метра - як 8-поверховий будинок. 2. Технічні приміщення всередині крила.Величезні розміри літака дозволяли навіть проводити ремонт двигунів в польоті, тому що дістатися до них можна було по проходах всередині великого ...
Детальніше

Як водію вантажівки вдалося змінити світ

У 1930-х роках Малком Маклін, водій вантажівки у власній транспортній компанії, приїхавши в морський порт на розвантаження, добу чекав своєї черги. Він спостерігав як кілька десятків вантажників і матросів розвантажували одну за одною машини і ланцюжком передавали коробки та тютюн на палубу корабля, а там вже складали в трюм, до його заповнення. Такий спосіб ніяк не захищав вантаж від пошкоджень та втрат. Всі,окрім портових вантажників і матросів, які бажали трохи підзаробити, втрачали купу часу і грошей. Саме тоді, за словами Малкома, ...
Детальніше
Замовити



×