У 1930-х роках Малком Маклін, водій вантажівки у власній транспортній компанії, приїхавши в морський порт на розвантаження, добу чекав своєї черги. Він спостерігав як кілька десятків вантажників і матросів розвантажували одну за одною машини і ланцюжком передавали коробки та тютюн на палубу корабля, а там вже складали в трюм, до його заповнення.
Такий спосіб ніяк не захищав вантаж від пошкоджень та втрат. Всі,окрім портових вантажників і матросів, які бажали трохи підзаробити, втрачали купу часу і грошей. Саме тоді, за словами Малкома, йому прийшла ідея «контейнера» – завантажувати судно не тюками, а цілими вантажівками з тюками.
Ідея збільшення вантажних одиниць не нова, але комплексне рішення до Малкома Макліна ніхто не запропонував. У 50-х роках за 7 млн доларів він придбав судохідну компанію Pan-Atlantic Steamship Company, представлену в усіх головних портах східного узбережжя.
Трохи пізніше Pan-Atlantic була перейменована в SeaLand, що відображало комбінований характер перевезень здійснюваних Макліном.
У 1969 компанію SeaLand було продано за 530 млн доларів компанії R. J. Reynolds Industries, Inc., а в 1999 її придбав датський гігант Maersk. Нова компанія отримала назву Мaersk Sealand (нині компанія має назву Maersk Line).